-

Ruskväder.

2009-10-01 @ 21:09:58

Efter maten ikväll drog jag med familjen på en promenad, Johan var väl inte allt för lycklig över mitt påhitt med tanke på vädret, men när vi väl kom ut så hade det slutat regna och det blev en himla trevlig tur. Mitt under turen börja det regna igen men då gjorde det inget för stämningen var redan på topp. Nu sitter man hemma igen och har precis beställt fotoboken som jag pysslat och pysslat med flera kvällar och NU tillslut är den klar och jag känner mig nöjd. Så nu väntar vi med spänning på att få se århundadets vackraste bok om tidernas finaste pojk, min pojk.



Max har lärt sig hur man tittar ut på träden.


Kommentarer
Postat av: Catti

Ett riktigt mysväder ä det nu.

Vilken fin bild.

2009-10-02 @ 05:53:24
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback