-

Det är grusvägarna som är guldkornen i livet.

2013-07-09 @ 22:24:58
Ikväll var vi i sommarstugan med mor och far och åt grillad kyckling på stranden enligt tradition, mysigt men blåsigt.... Sen invigde vi nya terassen som pappa byggt vid stugan, snackade strunt, skrattade och barnen lallade runt. Precis sådär som det ska vara, förutom min huvudvärk och frossa som inte vill ge med sig.... Får se hur jag mår imorgon, hela familjen hostar och snörvlar i kör så nu håller jag tummarna för att jag ska klara mig lindrigt. 
 
När vi åkte in till stan igen var solen helt enastående och vi svängde av till Högklint, självklart skulle det kliva av en hel buss med pensionärer som är här på semester samtidigt för att beskåda skådespelet. Och vackart va det må ni tro. Men vi frös och sprang ganska så kvickt tillbaka till bilen. Men jag är fullt övertygad om att det är just dessa små avstickare som är just guldkornen i livet som vi minns, som vi blir extra varma i själen av och som gör att vardagen blir lite mindre grå. 
 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback