-

Fotoboken

2009-08-26 @ 16:22:10


Just nu bjuder fujidirekt.se på en fantastiskt fin fotobok om man skriver i sin blogg om deras erbjudande, för övrigt ett toppenerbjudande enligt mig! Vad ska man då ha i boken? Själv tänker jag sammanfatta Max första år och eftersom den är regäl så kan han själv få titta i den utan att den går sönder. Bakgrunderna är fina och välarbetade med flera olika teman vilket betyder att dom passar bra till oavsett anledning till boken, om det ska vara en form av släktträd, bloggbilder, egohöjare, bröllopsgåva eller mors/fars-dags present. Eftersom jag är galen i foton så tar det ofta väldigt lång tid att få in alla bilder i albumen och detta är istället ett smidigt, snabbt och snyggt sätt att få ordning på sina favoritbilder, utan att man behöver vara orolig för att limning i album eller liknande.
Så har du också en blogg eller hemsida så kolla in denna sida för att få chansen.
Jag ser så fram emot att få pyssla ihop boken det finns olika typer av papper, mapp och annat smått och gott. Dessutom är det kanon att det tar max två veckor innan den kommer.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback