-

Våran vecka i paradiset.

2013-05-28 @ 09:48:00
Äntligen har jag tid och möjlighet att dela med mig av våran vecka på Gran Canaria. En vecka med mat upp över öronen, sol, badande, skratt, vila och framförallt familjetid. Att få vara tillsammans och lämna kaoset hemma mitt i flytten visade sig bli underbart, få vila upp trötta kroppar som slitit och få ladda om. Men även att resa tillsammans med svärmor, svärfar och Johans bror Niklas var en gudagåva. De lekte med barnen massor och vi hade alla delat ansvar för våra små hulliganer. UNDERBART helt enkelt! Så här bjuds det på en hel radda med det vi fick uppleva. Vi var även på ett vattenland, men då fick kameran stanna hemma, där skrattade, skrek vi och upplevde massor av roliga ruschkanor av olika slag, vissa hade vi mer hjärtat i halsgropen i än andra men alla var så roliga. Skulle vi åka till Gran Canaria igen så blir det absolut ett besök där igen. Sen var vi med om en ökenstorm som kom från ingenstans och självklart dracks det sangria så fort det fanns chans till det. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Vilket bolag åkte ni med och vilket hotell?

Svar: Playa feliz hette hotellet och det var med Fritidsresor. Barnvänligt hotell med Bamseklubb, Max och Hugo var inte med där då vi ville umgås med dom men på kvällarna fanns en show som var först för barnen och sen vuxen men barnen uppskattade den också. Eftersom det var All inklusive passade det barnen perfekt då de kunde äta när de var hungriga och det gjorde inte så mycket om det inte gillade en sak för då fanns det 100 andra saker att välja mellan. Rekommenderar det varmt!
clara

2013-05-28 @ 11:15:45
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback