-

Hat-Trick!! Högsta betyg IGEN!!

2013-05-24 @ 19:41:00
Idag hade jag betygsamtalet efter mina fyra veckor på Visby Vårdcentral Söder och en vecka i Hemsjukvården. Jag satte högsta betyg på alla bitarna utom en och det var för att vi inte hunnit gå igenom den så där blev det Godkänt. Men gissa om jag är nöjd!! Tredje praktiken på raken där jag sätter högsta betyg och det känns så bra! Man blir en bra student när man har bra handledare, när man får utvecklas, vara delaktig och känna sig välkommen. Och alla dessa bitar är fyllda långt över kanten denna gång, jag har utvecklats massor, jag har känt mig delaktig över hela perioden och jag har känt mig välkommen hos alla som varit inblandade i min praktik. Jag kommer sakna dem alla! 
Så ikväll blir det fredagsmys-bigtime!! 

Kommentarer
Postat av: Mona Nilsson

Grattis och heja, heja dig Clara!

2013-05-24 @ 23:37:54
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback