-

En bild säger mer än......

2013-05-20 @ 21:06:40
Att få ha Johan för mig själv under bröllopet i lördags kändes så himla bra, få skratta ihop, dansa och äta utan att någon liten var bajsnödig, snorig, nös ketchup på favorit skjortan och så vidare.... Ja ni förstår nog. Det är så sällan vi kan umgås med andra vuxna och bara slappna av och ha kul. En tjej som satt nära min undrade om jag verkligen kommer bli en bra barnmorska en dag, hon tyckte att jag var för genuint glad. Självklart skrattade jag tillbaka och bedyrade att även jag kan vara djup och allvarlig. 
Men i lördags fick tanka med glädje och att få dansa med släkt och goda vänner blir man varm i hjärtat av.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Haha log så när du beskrev hur de va att ha med barnen, stor igenkänningsfaktor på de. Fina ni är, du blir säkertligen en kanon barnmorska. När är du klar?

Svar: Jag har ett år kvar tills jag är färdig ssk, sen är det 1,5 år till barnmorska. Och tack för att du tror på mig. Hahaha! ;-)
clara

2013-05-20 @ 21:12:19
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Kämpa på, snart är du där!

2013-05-20 @ 21:34:46
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Johanna

Finisar ♥

Svar: TACK! <3
clara

2013-05-23 @ 16:44:51
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback