-

Ljuva, ljuva liv!!!

2013-06-07 @ 16:40:19
Idag har Niklas (barnens farbror) passat barnen så jag och Johan kunde åka till återvinningscentralen och sen köpa massor av brädor och sånt som hör till när man renoverar. Vi ska nu bygga ett bord, göra klart tvättstugan och lägga golv, måla väggar och tak i gästrummet och sen inreda det (hurra!!) innan sommaren gäster kommer till ön.
Vädret är helt oslagbart. Jag grinar varannan timme för att livet är så underbart, vi har massor med dagar tillsammans, huset, trädgården och familjen JAG ÄLSKAR ALLT SAMTIDIGT! Fy fan va livet kan va gott ibland! 
Att sen titta på studenterna var som varje år med blandade känslor men det blir bättre och bättre för varje år. Nu har jag istället börja tänka i andra banor, att mina barn kommer uppleva en betydligt bättre studentdag än vad jag gjorde. En bra sak med att titta på studenterna är att jag blir påmind om allt jag hunnit med på mina 11 år som gått sen jag lämnade min hemska gymnasietid. 
 
Men nu ska jag ta ett glas rosé och bygga bord med Johan medan barnen leker vattenkrig med grannbarnen. Ljuva ljuva liv!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback