-

Min födelsedag.

2013-01-28 @ 14:18:47
Att jag gjorde ett enastående bra val av att låta Johan planera hela min födelsedag var det ingen tvivel om. Han fixade en kanondag från början till slut. Men presenter, sång och blommor på sängen, världens godaste frukost. Fika med morfar, mamma och pappa. Självklart firade vi att de varit föräldrar i 30 år också. Sen åt vi middag, med skaldjur av alla dess sorter, champange, godricka och en massor av skratt. Helt enkelt min dag var perfekt, 
TACK JOHAN FÖR ATT DU ÄR DEN DU ÄR!
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback