-

7 år tillsammans med mitt livs kärlek.

2013-02-14 @ 09:42:00
Idag är det sju intensiva, härliga, spännande år sedan han stod där med en ros i sin hand i min trappa. Han fick mitt hjärta från den dagen och för alltid. Mannen som får mig att skratta, att orka gå vidare när allt känns hopplöst, som stoppar om mig kväll efter kväll när jag somnat i hans famn i soffan, som bygger sina drömmar tillsammans med mig.  Mannen som är pappa till våra barn och även min make, som jag skrivit på papper om att älska tills döden skiljer oss åt.
Jag älskar dig Johan!
 
 
Foto Nina Ruthstöm
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Blev rörd till tårar när jag läste detta, vad fint skrivet! Är glad för er skull :) kramar

2013-02-14 @ 21:22:21
URL: http://liteomsara.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback