-

Ett efterlängtat helvete.

2013-04-08 @ 09:00:59
Äntligen ska vi läsa en kurs som tilltalar mig. Det vill säga Vård av barn och vuxna inom öppenvård och hemsjukvård 13,5hp. Hemsjukvården är väl inget jag hoppar högt över, men äntligen handlar det om barn! Så det är med största glädje jag nu kastar mig in i kursen trots att jag vet redan nu att nästa vecka kommer bli lite utav ett helvete eftersom jag då kommer börja min VFU en vecka tidigare än de andra i klassen för att få ihop flytten osv. Detta innebär att jag kommer plugga dubbelt hela nästa vecka, 80 timmar.... Men jag ska väl överleva även det. ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Är väldigt nyfiken på vad det är för hus ni köpt :-)

Svar: Vi har köpt hus i Skräddaren på Terra Nova. :-)
clara

2013-04-08 @ 14:03:40
Postat av: Marina

Jag jobbar bland annat i Hemsjukvården och det är jätte roligt!! Roligt att ni har en kurs i det ämnet, hade inte jag när jag gick utbildningen. Hej och hå kämpa på!!

/Marina

Svar: Va kul! Då kanske vi ses. :-) Jag kan ha en tendens att framstå som ointresserad när jag inte kopplar vem folk är som jag möter, men ser du mig får du hugga tag. ;-)
clara

2013-04-08 @ 15:34:48
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback