-

Vi bekantar oss.

2012-11-09 @ 08:18:59
Igår kom våran nya familjemedlem. En bärbar HP (mer än så vet jag inte och jag bryr mig inte så mycket heller) som ska ersätta våran gamla stationära klumpdator, som vi dock varit himla nöjda med i alla år. Men nu var det dags att låta den gå vidare och vi ersatte den med denna skönhet. Efter att ha tittat lite smått kan jag redan känna att vi kommer ha många trevliga stunder tillsammans. Nu ska vi bara lägga in alla program som gör den lite roligare med bildredigering, musik osv. Denna gång ska jag dock inte fylla datorn med bilder utan de får läggas på en extern hårddisk.
 
Men då hälsar vi denna HP välkommen till familjen!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback