-

Hösten är inte bara grå.

2012-11-27 @ 10:26:00
Jag älskar att gå promenader. Året runt. I snudd på alla väder. För det fina är att veta att man kan alltid värma sig efter och känslan efter att fått ventilera lungorna, röra på kroppen och inte minst fått njuta av allt fint som man passerar under promenaden. För trots allt, hösten är inte bara grå. Färgerna smälter in mer under hösten än på sommaren och för var år som går älskar jag hösten mer och mer. 
 
Idag har jag pratat med min lärare som jag har i läkemedelsberäkningen. Ett givande samtal som gjorde denna dag något ljusare trots regnet. Mycket pedagogisk och hon säger som jag att jag kan ju skiten...... 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback