-

Sista dagen i skolan för denna termin.

2012-06-01 @ 09:49:52
Denna termin blev inte alls vad jag tänkt mig. Men det kan jag inte gå in på här, ni får fråga mig om ni träffar mig istället.
Men idag, idag är det sista dagen för denna termin. Hur jag ska klara mig hela sommaren utan Andreas är en gåta, våra maratonskypesamtal fulla med skratt och kloka ord kommer saknas. Han är bland de roligaste personerna jag vet. Dessutom är han utan tvivel bra för mig, han är lugn och tror väl om alla, själv är jag ofta misstänksam och stressar ofta på tok för mycket. Men om några timmar är det slut. Först har vi hemtenta och efter den ska jag prata ur mig och gnälla över min dåliga prestation (som jag räknar med att jag kommer göra) och sen kommer vi säga att vi skiter i allt och att "vi råäger i vilket fall som" ( citat Andreas ord).
På måndag börjar jag jobba på förlossningen/BB. Hej och hå va spännande det ska bli! Det är med skräckblandad förtjusning som jag längtar dit. Det var inte igår jag satte min fot på ett nytt jobb. Jag har alltid haft tur med jobb, allt har fungerat som flytande vatten så varför borde det inte göra det även denna gång?
Men först ska jag vara tärna i helgen för en av mina bästa och närmaste vänner, det kommer bli så himla fint! Och till och med jag kommer va fin! Dock har jag som vanligt problem med skorna. Jag kan ju bara gå i gympadojer och mysskor för att undgå skovskav delux. Så håll tummarna för att mina halvt ingågna skor håller mig på benen natten lång och att skoskaven inte går upp igen och blöder ner hela partyt.  :-(
Barnen ska sova hos mamma och pappa, vilket innebär att jag och Johan kommer ha lugn frukost på söndag. Himla trevligt om du frågar mig!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback