-

HAN och JAG

2012-07-21 @ 22:42:02
 
Just nu går dygnet timmar åt till jobb, helgen spendar jag på förlossningen, vilket är spännande såklart! Men jag gillar även gyn och BB minst lika mycket, det är något helt annat. Jag gillar att få se alla bitarna på vårat sjukhus. Men det var inte det jag skulle skriva om idag. Eller jag vet faktiskt vad jag ska skriva om, men dagarna dom går i en rasande fart. Johan är utsatt för sin svensexa idag och jag njuter av minnerna från min möhippa. Vi gör inget annat är planerar inför bröllopet och umgås med barnen. Helt enkelt vi har det så himla bra! Jag är den lyckligaste kvinnan på planten som ska gifta mig med den finaste, klokaste och för mig min själsfrände. Vi ska bli ett. HAN och JAG! Jag ska bli hans fru, det känns stort och fint på samma gång. Ännu förstår jag inte den där paniken och stressen som folk talar om inför ett bröllop, så jag hoppas och drömmer om att när vi åker till hotellet på natten efter festen har vi ännu inte en aning om vad dessa stressade människor talar om. Drömma går ju. ;-)
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback