-

Baknödig!

2012-01-31 @ 11:06:53
baka maränger är bland det bästa som finns!
Till en början, jag åt aldrig ihjäl mig, men det var nära må ni tro! Och för det andra, idag är en sådan dag då jag vill baka baka baka baka. Men det blir jobba jobba jobba jobba....... Spelar ingen roll vad jag ska baka, bara jag får baka, jag behöver inte ens smaka på varken degen eller resultatet det är själva bakningen som är grejen, få skapa något som både luktar gott, är vackert för ögat och som gör andra glada. Men det får nog allt bli på torsdag eftermiddag... Ikväll jobbar jag till 22, imorgon till 16 och sen är det matlag med familjen Ruthström och på torsdag är det dags för familjemys big time! Då ska Johan ta ut friskvård och jag jobbar morgonpass. Men jag vill baka nuuuu!! Men istället blir det spinning och plugg, som vanligt. Det är tur för figuren kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Man blir ju glad bara av att titta på dom där marängerna.

2012-01-31 @ 11:21:58
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback