-

Allt är inte alltid skit.

2012-02-26 @ 23:02:04
Oboy, jag fick ett så härligt mottagande med pussar och kramar och dans när jag kom hem. Hakuna matata! Som dom säger i Lejonkungen. Sen fortsatte kvällen på spår med skratt och mys, jag passade på att tanka närhet med tanke på att det blir många timmar från familjen även denna vecka. Men nu skiter vi i det för en stund. Vi hyrde en film, köpte godis, pizza och fick en riktig drömmiddag, ungarna var på topp, likaså jag och Johan. Vi hann med att städa, tvätta, leka, smörja gnikandes dörrar, vika tvätt, digga till radion och inte minst så Hugo bajsade för första gången på pottan och det strålade L Y C K A om vårat hem ända till Karlsöarna. Det ni!! Så även om det är skit ibland så brukar det även vara skitbra också ibland. Det uppskattas. Så ikväll somnar jag nynnandes till " hakuna matata, det är ord som är bra, hakuna matata, gör att man blir glaaaa!"

Kommentarer
Postat av: Catti

Vilket härligt avslut på dagen.

kramkram

2012-02-27 @ 07:37:42
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: research paper help

Och jag gick på humöret! Som det visar sig att du har, öppna den hemliga?)

2012-02-27 @ 11:51:14
URL: http://customresearchpapers.ws/about.php
Postat av: Marina

Tror jag hittade hit via familjeliv. Roligt att läsa bloggar skrivna av andra mammor eftersom man kan känna igen sig i mycket. Extra roligt att du studerar samma utbildning som jag gjort och dessutom från KI.



Jag jobbar natt så jag är inte där så ofta dem ljusa timmarna på dygnet, men ibland. Kika gärna förbi! /kram Marina

2012-02-27 @ 19:57:28
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback