-

Everything

2012-12-15 @ 10:00:00
 
 
Detta var en av låtarna som Matilda sjöng för oss på bröllopet. Jag blir så himla glad varje gång jag hör den, det enda jag ser framför mig är Johan i sina fina kläder och hur han ler mot mig. Det var tamefan den finaste dagen i mitt liv. Trodde inte att livet skulle påverkas så att gå från sambo till makar. För trots allt, nu är det till döden skiljer oss åt (precis som innan) och allt mitt är ditt och allt annat som hör till. Vilken tur att vi gjorde det, just detta år, just den 1 september, just så som vi ville ha det.
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback