-

Sämre än såhär ska man inte ha det.

2012-04-29 @ 20:13:24
De orden är stulna från min farbror Bill, när man känner livet i sig och man bara trivs med det som är så ska man inte ha det sämre än så, livet är för kort för det. Därför har vi nu haft två dagar i sommarstugan i Tofta. Fåglarna kvittrar, gården fagas tillsammans med mina föräldrar, barnen stortrivs och vi likaså. Det finns nog inget att klaga på, jag har tom pluggat två timmar idag. Life is gooooood. Att jag har mitt hjärta här ute är det ingen tvivel om, här försvinner alla krav, måsten och annat negativt. Vi skattar mer än vanligt, klurar över vilken skog vi ska välja att promenera i, är det förkylning eller hösnuva jag har, ska vi ha kaffe nu eller genast eller sen (det sista får stå för de övriga i gänget). Men dagens chock stod Max för, han chockade nog både oss, sig själv och inte minst sin kropp idag så det hette duga! Han tog av sig alla sina kläder på stranden och B A D A D E!! Den ungen är inte klok!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback