-

Min älskade söner!

2011-09-06 @ 14:19:23


Tänk att JAG är mamma till dessa underbara pojkar! Dessa pojkar som gör mig lycklig, tokig, varm, besviken, de fyller mig med känslor morgon som kväll. Och jag längtar efter allt kul vi kommer kunna göra tillsammans i framtiden. Vi ska resa till Paris och åka till Disneyland, vi ska ligga på en strand och bara vara, vi ska åka skidor i fjällen, åka till Skansen om och om igen. Listan på allt vi ska göra är lång, men just lever vi i nuet. För nuet är himla fint det med.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan. Nu med ny design.

Dom är typ världens finaste Clara.

Vi är lyckligt lottade du å jag som har friska underbara barn.

2011-09-06 @ 14:50:30
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Sara

Ja det är verkligen två otroligt fina barn ni har gumman, de är ju sötare än socker! :) Förstår din lycka! :) Kramar

2011-09-08 @ 22:09:42
URL: http://liteomsara.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback