-

Tålamod är en förälders bästa vän!

2011-09-17 @ 16:44:38
Vi har nu i familjen börjat med en ny lek/livsstil. Vi letar saker hela dagarna..... Ibland är det vårat eget fel som när vi glömde Hugos skor hos svärföräldrarna och jag sen i flera dagar gick och skällde på Hugo för att han gömt dom.... Jaja, ingen är perfekt. :) Men till mitt försvar säger jag att förra veckan letade vi som idioter efter fjärrkontrollen till tv, det var skitsegt att behöva titta på tv the old way med att gå fram till tvn för att byta kanal.... Men till slut hittade jag den..... I tvättmaskinen...... Såklart??!!! Och idag var Johans plånbok borta. Min plånbok är borta ca 10 gånger varje vecka så när den är borta lyfter ingen på ögonbrynen men när Johans är putts väck då får hela familjen hjälpa till att leta..... Men nu var den BORTA! Fanns ingenstans... Börjar fundera på om man ska spärra korten och allt sånt. Suck!! Efter fruktstund så tänkte jag ta en powervila, så jag blir pigg till kvällen när vi ska hem till mina föräldrar på lite mat. Hade lagom lagt mig ner när Johan kommer in till mig, slänger sin PLÅNBOK på mig, flinar och undrar om jag vet var den var och det var inte svårt att gissa för den stank skit! Den låg alltså i papperskorgen på toan där vi slänger Hugos blöjor... BLÄ!! Så nu undrar vi hur man sanerar den på bästa sätt..... Tips mottages gärna! Undrar vad som är borta härnäst, ungen klättrar på allt och når tydligen allt numera.....

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback