-

Räkna med mig!

2011-09-06 @ 21:12:13
Nej hu vilken urdålig ordvits! Men oj va jag har räknat idag. Jag och Åsa har blandat dropp, mediciner och allt som möjligt kan blandas. Stundtals grät vi nästan men rätt som det var hittade vi en lösning (höhö). Det bästa är att vi går mot rätt håll det sämsta är att det är långt kvar....... Är det något jag tar på största allvar så är det just läkemedelshantering. Ett litet misstag kan kosta någons liv. Så det är inte för inte som jag oroar mig för detta ansvar.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback