-

Hugo gillar blått!

2011-09-18 @ 21:56:41


Hugo älskar blått, likaså jag så när jag såg honom i hans blåa tröja ätandes på en blå gaffel var jag bara tvungen att ta en bild och vad gör Lillebror när kameran kommer fram, storflinar!! Han är så söt att det är inte klokt!
Det är coolt hur en färg hör ihop med en person. Utan att bry sig om kön och sånt trams så passar de flesta jag känner mer i vissa färger än i andra och Hugo är blå. Max är mera brun/grön. Själv är jag pastell och Johan ja säg det, han är snygg i det mesta. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste lilla Hugo!!

2011-09-20 @ 08:22:04
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback