-

Goda nyheter mitt i dingdingvärlden.

2011-11-14 @ 13:01:33
Idag, ÄNTLIGEN kommer vårat nya kök och lite annat smått och gott! Mellan 16-21 kommer det. Det ska bli såååå spännande! Som vi längtat. Så nu ska det skruvas kan jag lova!
Medicinen har hjälpt så för det mesta har värken i bröstet släppt så det är skönt men jag är sjukt jäkla trött och sitter här för att få till ett arbete som skulle vara inne igår men hittar inte orden. Man får då fan inte bli sjuk när man pluggar, det blir som en tusnami i ryggen efter bara några dagar........
Tänk om man skulle kunna pausa tiden. Då skulle jag se till att det var varmt ute och jag hade tagit familjen och åkt till hamnen och ätit min favoritglass, mjukglass med saltlaktrissås i botten och uppe ska det vara halv salt strössel och halva tuttifrutti. Såååå himla gott! Denna bild är tagen bara några veckor innan Max kom till världen.

Kommentarer
Postat av: H

Jag kommer ihåg den kvällen!

2011-11-17 @ 23:07:52
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback