-

Rekord i att vara sjuk.

2011-05-18 @ 17:25:42
Sen igår har jag varit sjuk, vi snackar inte lite vårsnorig utan SJUK så in i helvete. Har ont i hela kroppen, så hur jag än ligger värker det. Huvudet gör svinont, ögonen likaså. Febern är uppe i taket och halsen är som rakblad. Så nu har jag inte ätit på ett dygn och den lilla dricka jag fått i mig är pärondricka... I natt trodde jag att min sista stund var kommen, Johan fick leda mig in på toan där jag ramlar av toan och blir liggandes i fosterställning på golvet så yr att jag inte en kan prata. Det var äckligt kan jag lova. Dessutom hände det efter några timmar igen. Jag trodde att jag skulle dö! Tur jag har Johan som är lugnet själv, för övrigt har han varit hemma med Hugo idag så jag kunnat sova.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Usch stackare. krya på dig så att vi kan ses snart igen.

2011-05-18 @ 19:51:56
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback