-

Det känns som igår.....

2011-05-22 @ 22:50:09


Bilden är tagen när Hugo var två dagar gammal. Lyckan var total över att få hålla familjens lillebror i famnen. Hans doft, hans pluttighet, hans helt perfekta lilla kropp. Honom skulle jag älska honom precis lika mycket som storebror. Idag är han full med humor, värme, vilja och kärlek. Precis så som jag önskat att mina killar ska fortsätta vara för alltid. Lyckan över att ha fått två söner är fantastiskt, det bara är så. Men det är inte för deras kön som dom är fantastiska dom är det för att dom är Max och Hugo och inga andra snorisar.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback