-

Bästisar, kossor, härligt väder, fina vänner, helt enkelt en perfekt dag.

2011-05-08 @ 11:27:18


Igår var det dags för årets betessläpp i Eskelhem. Självklart var vi där för att de de glada kossorna få hoppa ut i friheten. Max som älskar djur klämde sig längst fram och hängde på skatektet. Han njöt. Men allra mest njöt han av att få träffa sin bästis Ville. Dom verkligen trivs i varandras sällskap, de leker, kramas, busar och har så kul tillsammans. Så efter att kossorna tagit sig ut i friheten åkte vi till Gnisvärd för att grilla korv i det underbara vädret. Det hela slutade med att Max badade fötterna och byxorna i havet så han fick sitta i bara kallingarna i bilen hem. Under tiden som killarna lekte pratade jag med Nina, vilket var alldeles för länge sen senast. Johan och Loppan (Max kallar Robban så) satt nere på strandkanten och höll ett öga på småkillarna, helt enkelt bättre kunde det inte bli, tom Hugo var lugn och fin nästan hela tiden. På kvällen kom Sara och Henke och åt med oss, Johan grillade kyckling på balkongen och shit va gott det blev. Vi pratade och pratade så det blev snudd på midnatt och det är inte ofta jag är vaken så länge måste jag säga. Men det är inte bara jag och Johan som trivs i Sara och Henkes sällskap, för så söta och snälla som de är mot Max och Hugo så är det inte konstigt att Max har pratat så gott om dem idag. Så när jag väl låg i sängen kände jag mig lycklig rakt igenom hela kroppen, tänk att vi har så många fina vänner.




Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh vilken fin bild du fick på killarna. De är ju så fina ihop att man blir rörd.

Vilken skitmysig dag vi hade, precis som du kändes jag mig helt full av kärlek efter gårdagen. Vi har det så bra. Vilket vi också är värda.



Kram på er

2011-05-08 @ 17:46:24
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback