-

Pissdag

2011-03-29 @ 10:19:39
  Just nu är allt bara i botten, hela familjen är förkylda så jag har småkillarna hemma båda två så allt plugg hamnar i kölvattnet och jag får ångest för att jag inte kan skriva och plugga allt som jag borde och när Johan kommer hem vid tolv lär jag va så trött efter båten hem i natt och heldagen på KI igår. 
  Dessutom är det lite annat som tar knäcken på mig totalt just nu men det lär dröja innan jag kan skriva om det här..... Men det är iaf så all ord i mig försvinner stup i kvarten. 
  Det är stökigt hemma och dessutom har vi ful lakanen i sängen så inte ens där vill jag krypa ner.
  Jag gjorde ett tappert försök med att komma på bättre humör genom att ta fram minipoolen åt killarna och så blåste jag upp den och i med vatten, killarna badade och jag duschade, so far so good.... Om det inte vore för att Hugo bajsade på golvet och sen var både han och jag på pisshumör igen....
Så nog är det en riktig  pissdag......

Kommentarer
Postat av: Catti

Usch och fy för dåliga dagar.

Hoppas den blir bra till slut ändå.

kramkram

2011-03-29 @ 11:35:33
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Fullakan? Finns det såna också? :-)

Hoppas det känns bättre snart!

2011-03-29 @ 13:23:20
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Jenny

KRAM! Jag slänger ihop en till paj nån gång så får ni komma hem! År det bättre i veckorna än på helgerna?

2011-03-30 @ 11:45:19
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback