-

Nyår på andra sidan vattnet.

2011-01-06 @ 11:57:20
Eftersom jag haft båda killarna hemma denna vecka och dom sover om varandra så har all min egentid uteslutits och jag är mer än matt, DOCK så har vi haft riktigt goa stunder tillsammans, vi har skrattat, kramats, lekt, haft vänner på besök, Johan har flexat ut sig tidigare och vi har sugit på den sista stunden med julen som vi för övrigt med sorg nu börjar plocka bort. Denna jul gick på tok för fort!! Mycket beror nog på att vi tog en tripp till Johans barndomsvän Eric med sambo Anna i Kungsängen, det var mysigt då, men när vi kom hem insåg vi att vi missat massor av julen och allt vad det innebär.

Men hur hade vi det på fastlandet då, det var faktiskt första gången vi reste alla fyra och det gick suveränt (om du frågar mig). Det var trevligt, gjorde av med lagom mycket pengar och vi hann med massor. Bla så tog vi oss in till storstan för att mysa runt i gamla stan MEN eftersom Max dagen innan tappade sin mössa någonstans på IKEA så gick snudd på halva dagen åt till att leta efter en ny och när vi väl skulle gå så var det så kallt att vi ändrade planerna till att besöka slottet istället och det var ju hur coolt som helst. Dit kommer vi gå fler gånger. Själv säger jag bara fi fasen vilka prylar, kläder och vapen dom hade förr i tiden, våra kläder idag är sanneligen tråkiga jämfört med vad dom hade förr. Men jag är tacksam för att jag slipper ha korsetter som förstör alla möjligheter att leva. Max gillade inte helt oväntat hundarna och hästarna bäst.
Om kvällarna åt vi gudomlig mat, vi körde varannan kväll paren emellan och vi bjöd bla på fish and chips. På nyår åt vi trerätters som var helt enastående. Så allt vore perfekt om det inte hade varit så att Hugo vaknar två gånger varje natt och vrålskriker i en minut (det är den tiden det tar att göra ersättningen) så hela nätterna ligger jag och bara väntar på att han ska börja skrika och störa alla andra..... Förutom det så sov faktiskt båda killarna till nio en morgon vilket är megarekord!!



Så Tack Eric och Anna för att vi fick bo hos er några dagar!! 

Kommentarer
Postat av: Catti

Visst är det mysigt att komma iväg, men förstår att julen känns kort när man kommer hem.

kramkram

2011-01-06 @ 13:55:34
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket!!



Va mysigt ni såg ut o haft!!

Kram

2011-01-06 @ 14:03:30
URL: http://stripes.bloggplatsen.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback