-

Ja må jag leva!

2011-01-19 @ 22:13:10
Sicken bra födelsedag jag haft, trots att jag är så långt från hemmet. Flera sånger, grattis sms i mängder och en fantastisk kväll med mina fina tjejkompisar sedan förr. Vi var på en hak på söder som hette Garlic and shots, dom hade vitlök i ALLT! Både gott och urtrevligt. Och nu är vi hemma hos Annie och avslutar dagen.

Så tack alla ni som grattat mig idag, det har verkligen gjort min dag helt underbar. Och imorgon bär det äntligen av hem, hem till mina killar och bara hem hem hem!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hipp hipp hurra! Grattiskramar från norr! :)

Hoppas du blir ordentligt firad när du kommit hem också! :)

2011-01-19 @ 22:44:02
URL: http://sundkvist.blogsite.org/
Postat av: Matilda S

grattis clara!! brukar läsa här nästan jämt, passar på att kommentera på den stora dagen :)

2011-01-19 @ 22:52:43
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback