-

Första dagen i skolan.

2011-01-17 @ 20:47:59
Nu är den gjord, första dagen i skolan. Dagen började med att jag åkte både buss och tåg för att komma in till Stockholm C, något jag inte är van vid kan man säga, men så möttes jag upp av Annie min gamla barndomsvän och vi tog nästa tåg till skolan och herre min skapare vad många hus, glad var jag att Annie var med, det var tryggt. Men sen var det dags för att träffa dom andra studenterna och mängder med folk som skulle hälsa oss välkomna. Redan på första rasten hittade jag några som jag kommer plugga tillsammans med och det kommer nog bli riktigt bra. Så skolan i sig kommer nog bli kul, krävande och utvecklande. Bortom skolan så längtar jag hem som en idiot, jag saknar mina killar och gillar inte alls att vara ifrån dom.... Speciellt inte Hugo.... Men det måste vara värt det, för vi slipper flytta och det betyder massor.

Dagens tack går till min mamma som passat småligisterna hela dagen så att Johan kunde jobba i 180 knyck för att sen fortsätta VABba med snorisen Max...

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Gudrun så spännande Clara.

Förstår att du längtar hem men vips så är du här igen. Å då småte vi träffas.

Kram

2011-01-17 @ 21:16:13
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Catti

Det är ju superspännande.

Ja hu vad jobbigt att vara ifrån de små.

kramkram

2011-01-18 @ 07:23:40
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback