-

Våga gilla livet.

2011-02-15 @ 23:07:34
Detta är en uppmaning till alla jag känner och till er jag inte känner, vänner som ovänner, gamla som unga, snygga som fula, tjocka som smala, bleka som smala bruna, ja ja den listan kan bli hur lång som helst. Det jag vill säga är att lev livet NU! Tänk igenom allt du vill uppnå i livet och sikta högt. Man har bara ett liv så gör det som passar dig allra bäst, jag kan just i denna minut inte klaga på något i mitt liv, jag älskar min sambo, mina ungar, mitt hem, min skola, mina vänner. Våga gilla livet, för livet gillar dig!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback