-

Världsrekord i påskkärringar.

2011-04-22 @ 22:27:38
Och nog var vi allt med där och såg till så att rekordet sattes och vi gjorde det med stil! (och det tyckte tydligen tidningen också för både jag, Johan, Max och mamma är längst fram på deras stora uppslag) Max gillade verkligen hela grejen och Hugo sov praktiskt taget hela vägen men oj så trevligt vi hade! Och godis fick vi i mängder! Så årets sötaste påskkärringar var utan tvekan mina a-barn såklart som tyckte att det hela var hur kul som helst. Att mommo och puppa (morfar enligt Max) var med gjorde det hela extra trevligt och på kvällen sen åt vi middag hos oss, där bjöd Max på pussar och sånger till hela kvällen lång.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback