-

En påsk full av färg!

2011-04-20 @ 21:07:57
Jag älskar färg och stoppar in det överallt hemma så mycket jag kan. Färg gör mig glad och pigg. Så idag var det dags att pimpa påskriset som vi fick av Julia, tagit fram kycklingar och vi är nu helt redo för PÅSK! Dessutom hade vi svärmor och svärfar här på middag ikväll eftersom de reser bort över påsken och småkillarna fick både ägg och presenter. Jag har på känn att Max och Hugo kommer få ägghybris denna påsk, de är nu inne på ägg nummer två, det första fick de av moster Julia.




Kommentarer
Postat av: Lyckliga Barn

Hej!

Jag har varit här och läst - välkommen till min sida om du vill. Där kan du läsa tips om barn och även ställa egna frågor.

Hälsar

Barnläkare Hans

http://www.lyckligabarn.wordpress.com

2011-04-22 @ 14:04:42
URL: http://www.lyckligabarn.wordpress.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback