-

Loppis är poppis!

2010-09-12 @ 16:54:28
Idag tog vi oss till "sommarens" första och sista storloppis och som vi fyndade! Leksaker till Max, en liten skål som det stod god jul på, en till cykelsadel till Johans cykel (så nu väntar vi bara på att Hugo kan sitta själv) och bäst av allt, en stoooor bricka till mina ljus. Men vi var inte ensamma kan jag lova, helt vansinnigt mycket folk! Sådär mycket folk så att jag får smått panik för att jag inte ska hinna hitta alla fynden före alla andra och då kör någon form av orienteringsliknande runt hela området medan jag scannar av det som finns. Där tar verkligen tävlingsmänniskan i mig fart.

Nu har vi målat Hugos rum första lagret och jag tror och hoppas att det kommer bli riktigt bra till slut.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Å va skoj med loppis. Vart var ni?

Vi träffas väl nått i veckan?

2010-09-12 @ 17:28:10
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Catti

vilka fynd.

Spännande att se Hugos rum.



Fika snart?

kramkram

2010-09-12 @ 19:18:58
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback