-

familjebad och en sexig kräftskiva.

2010-09-06 @ 09:55:45
I lördags åkte vi till Hemsebadet med familjen Ruthström, och för våran del fick vi åka dit mer eller mindre två gånger för när vi kom till Tofta kom vi på att vi glömt Max lilla ryggsäck med hans badkläder i...... suck!! Hur slö i kolan får man lov att bli? Så vi störtade in till stan och tillbaka igen, sen vart det lunch på Bullboden i Klintehamn, inte alls lika gott som när vi var där i somras. Sen körde vi vidare till Hemse, vi delade upp och i duschrummen och sen var det bara till att bada för glatta livet! Och oj vad alla badade, Hugo fick sitta på kanten och titta på men tillslut kom vi på att även han skulle få bada lite så vi köpte en engångsbadblöja till honom och som han njöt i vattnet, så nu ser jag så fram emot babysim med honom också. Men allt det roliga har ett slut och vi packade oss därifrån och ut i bilarna igen. Målet nu var Lantliv i Mästerby som jag visste en genväg till, jo eller hur.... Redan där borde någon av dom andra ha stoppat mig! Men till slut kom vi fram, fem minuter innan hon stängde och jag fick tag i vad jag sökte, vad får ni se sen.
   Kvällen fortsatte med en kräftskiva med sexig belysning och vansinnigt mycket mat, skratt och ännu mera att äta, ja jisses så vi åt!! Så vi var inte hemma förän halv ett på natten och sen sov vi gott kan jag lova, till klockan sju på morgonen då Max tyckte att det var dags att gå upp....... Men det var värt att va lite sliten för vi var alla så glada efter lördagens innehåll, söndagen bestod av förberedelser inför målning av Hugos blivande rum, en sväng till Tofta där vi fikade med mamma och pappa, skickade saker till kupan, åt god middag hos svärisarna, hem, bada Max, natta Max, gjode veckan inlämning av kursen jag läser, slöade framför datorn, somna. Och nu ska jag va ensam med småkillarna tills imorgon kväll eftersom Johan är i Stockholm på någon utbildning, men det ska nog gå bra trallalla.


Kommentarer
Postat av: Catti

Vilken heldag. Mysigt.

kramrkam

2010-09-06 @ 10:39:07
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Just fn SEXIG kräftskiva var det ju. GLömde bort det.

2010-09-06 @ 12:11:11
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback