-

Det är nu det vänder!

2010-09-03 @ 13:33:50
Jag känner det ända ut i tårna och det känns BRA!! Och det är inte bara fredagsmys känslan som kallar nog för att även jag har äntligen fått tillbaks den känslan och jag måste säga att jag älskar fredagar, för fredagar får en att känna sig kreativ till max! Precis samma känsla hade jag när jag var vikarie på skolor och dagis för jobbar man fredagar så får man vara med om det kollektiva lyckoruset och förväntningarna på helgen. Likväl kvittade det om jag jobbade måndagar för det är aldrig någon som frågar vad vikarien gjorde i helgen och man ville inte fläka ut sitt liv för folk man inte känner heller för den delen. Men denna helg ser jag fram emot som fan! Johan slutar lite tidigare idag och sen ska vi äta gott och ha mystime till tusen! Och imorgon åker vi till Hemse tillsammans med familjen Ruthstöm och badar järnet med våra småkillar och påkvällen ska vi käka kräftor, som jag längtat!! Och påsöndag sätter vi nog fart med måleri och allt vad det heter till Hugos blivande rum.

Och den största lyckokänslan berättar jag om senare när jag vet mera.

Så nu önskar jag snudd på er alla läsare en riktigt trevlig och skön helg!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback