-

Ännu en helg är borta.

2010-05-23 @ 20:51:44

Igår hade familjen en riktig toppendag, med den värmebölja som slagit oss så började vi självklart med frukost på balkongen, det blev en riktig långfrukost för Max pusslade medan vi åt. Han var ännu mätt efter vällingen, så att tro att han ska sitta och gnaga på en macka vore bara löjligt. Men vi njöt i fulla drag av att bara sitta där i värmen och titta på "våra" träd i trädgården som nu är finare än någonsin! Sen bar det av mot Tofta för att hälsa på och hjälpa mamma och pappa med stugan samt att vi passade på att ta oss ner på stranden för första gången i år. Första tre minuterna tyckte Max att sanden var läskig och inte alls kul men det gick över fortare än vi hunnit säga att den inte var ett dugg farlig för sen var det sand ÖVERALLT! Och efter en stund tog vi oss ner till vattnet och va kul vi hade, det av något var medicin för själen!! Sen hjälpte Johan till i stugan och jag sov i solen medans min syster Julia var ute och gick med Max som fick sova i vagnen, helt ok. På kvällen åt vi middag hemma hos mina föräldrar i sällskap av mina systrar, trevligt trevligt. Och idag..... Idag har jag mått apa hela dagen och inser att mitt mål att vara hemma en vecka från BB kommer aldrig kunna gå.... Hoppas jag mår bättre imorgon, annars ska jag ringa och kolla om dom inte kan söva mig till det är dags eller något liknande.
   Alla måltider hemma har avnjutits på balkongen eftersom det målas hyllplan och konsoler över hela köket, men med infravärmen så frös man inte ett dugg om öronen och det var faktiskt mysigt att äta frukost så nära regnet.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det var glädjande att läsa att ni haft en härlig dag. Kram

2010-05-23 @ 21:41:35
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Jenni

Vad härligt ni ser ut att ha haft det i helgen.

2010-05-24 @ 15:18:06
URL: http://flumrutan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback