-

Sova är för nördar.

2010-05-10 @ 09:16:34
Jag har numera slutat att sova. Så då måste jag hålla hårt på att det är bara nödar, klenisar, töntar och andra fjantar som sover om nätterna. Nej då inte är jag bitter och avundsjuk heller?? Jag älskar att ligga vaken om nätterna och inte kunna sova om dagarna, jag älskar mina mörka ringar som så snyggt bryder under mina ögon, jag älskar att ha en hjärna som knappt klarar av 1+1, ögon och huvud värker och jag älskar att vara en halv minut efter hela tiden.
   Jag är inte bitter över att alla andra gravida har bekymmer som kilon som rasar upp och svullna fingrar och fötter, jag önskar att det hade varit mina enda bekymmer, för att inte sova blir man galen av.
   Tänk om solen hade varit framme iaf.... Men inte det nej, vi fortsätter i samma gråa skitväder ett tag till vet jag. Men det är kanske lika bra så att jag inte kommer på att jag ska gå en promenad eller nåt, för då är risken stor att jag svimmar någonstans av trötthet och utmattning. 
  Det enda som får mig att småle är tvättställningen som är full med bebiskläder. Inget är så sött som kläderna som bara väntas på att bli användna blandat med kläderna som Max hade och man minns hur fin han var i dom. Men sen inser jag att dom kommer hänga där tills Mini är född för när fan ska man ha ork att vika alla dessa miljarders plagg??

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Är som du så inutihelviti trött på det här vädret.



Kram på di

2010-05-10 @ 10:12:55
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Ester

Vet hur du känner. Önskar också att de vanliga gravidbesvären vore nog. Längtar efter att få sova sammanhängande bara litegrann

2010-05-10 @ 10:39:24
URL: http://trollensmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback