-

Och vad hände nu då?

2010-05-01 @ 09:11:57
Vaknade av att det kändes annorlunda i magen, gick och kissade och nog känns magen annorlunda idag. Kan bara inte sätta fingret på vad....... Om det är att Mini bytt position eller om det är bäckenet som knicksat till sig på något nytt sätt, vem vet. Men jag har haft sammandragningar som inte gör ont hela morgonen och några som gjorde sådär pytonont. Så vi får se var denna dag bär vägen, i vilket fall som så ska vi ut till stugan i Tofta och vårpyssla.
   Igår hade vi som sagt familjen Ruthström här på middag, det var givetvis mycket mycket trevligt. Mer om det kommer sen när jag fått in bilderna.  

Kommentarer
Postat av: Catti

Hoppas ni får en trevlig 1:a maj i stugan. Vilken mysig kväll ni hade, läste på Ninas blogg. Ska bli spännande att se dina bilder.

kramkram

2010-05-01 @ 11:39:17
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback