-

JAG har en dejt!

2010-05-27 @ 17:44:14

Vi fick på order från MVC att jag och Johan skulle ha en eftermiddag och kväll helt själva utan Max. Och idag fick det bli, Max farmor Lena hämtade honom på dagis och så ska dom umgås helt själva. Jag tänkte att det var bäst att piffa till sig lite och nog blev det skillnad alltid.... Från en dödstrött och slitet monster till en normal tjockis.



Vi åkte in till stan för att fika, det fick bli Ringduvan. Det var dåligt utbud av fika men det fick duga ändå, samt att volymen var på tok för hög bland gästerna, så nej vi kommer inte gå dit på mycket länge igen. Men sällskapet var det viktiga och det var så mysigt att sitta där, bara vi två. Nu är vi hemma en liten stund innan vi ska gå ut och äta på Black Sheep Arms, där har jag aldrig ätit tidigare så jag hoppas att det kommer bli en trevlig upplevelse. För det är inte alls dumt att ha en dejt med den man älskar mest av allt i världen. Så tack MVC för denna smarta idé!


Kommentarer
Postat av: Malena

Åh mmmyyyssss, ha det jätte trevligt ikväll.

2010-05-27 @ 20:59:04
Postat av: Sara

Vad roligt med en dejt - hoppas ni hade en bra dejt :D Kramar

2010-05-28 @ 08:54:37
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vilket bra idé MVC kom med! Snygg make-up. Skönt med en egen kväll, hoppas ni sov gott också.

Så fint det blev med hyllan, härliga färger på alla saker.

Ha en fin dag!

2010-05-28 @ 09:11:44
URL: http://aresmamma.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback