-

En riktigt bra film!

2010-05-04 @ 13:15:09


Igår såg jag och Johan en film som jag bestämt att vi borde se, Bröllopsfotografen. En film med humor, värme, kärlek en film som får en att känna att livet är värt att göras som man själv vill och inte stanna där man är bara för att alla andra gör det, man kan säga attdet är en svensk American Dream. Filmen handlar om Robin som kommer från Värmland med en helskön familj, men han vill ta sig därifrån för att satsa på sitt största intresse foto vilket inte är det lättaste. I filmen bjuds det på flera skratt och ännu mera kloka ord, flera bra skådispelare samt att man kan inte annat än älska och hata de olika karaktärerna. Både jag och Johan gillade filmen och hör och häpna med den får faktiskt 5 kalkstenar av fem möjliga av mig! Med andra ord SE DEN!

"Livet är det där eländet som pågår mellan fyllorna"

"Samhället är som en jävla Disneyfilm, man försöker lura i ungarna att lejon är snälla men det är dom inte."

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Oj det var höga poäng. Ja jag gillade också den ALLDRAHELST hans kamera

2010-05-04 @ 16:21:42
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Carola

Den vart jag sugen på att se :o)

2010-05-04 @ 19:40:57
URL: http://gutecarra.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback