-

En middag på tu man hand.

2010-05-08 @ 07:44:11



När ni ser detta så förstår ni att vi verkligen njöt av kvällen igår. Något man unnar sig allt för sällan som smånbarnsförälder. Det satt som en smäck och som vi åt! Så att vädret var som det var gjorde oss inte ett ett skvatt, snarare tvärt om eftersom vi då kunde tända fler ljus och mysstämningen höjdes än högre. Som grädde på det hela så hade jag grävt fram en gammal absolut love skiva med Eros, Eva Dahlgren mfl fick säga sitt.
När klockan var halv tio satt vi ännu vid bordet, då tog vi beslutet att krypa till sängs och så somnade vi som två klubbade sälar. Till och med JAG sov! Numera blir jag alltid lika lycklig när jag kan lyckas sova några timmar i min egen säng. Men säg den lyckan som varar, jag är vaken sedan länge men grabbarna sover så jag sätter mig här för att få tiden att gå.... Tror att ja kanske ska ta bilen och åka och köpa något gott frukostbröd till hela familjen.

Ha en riktigt trevlig lördag gott folk och se inte vädret som ett hinder utan som en utmaning!


Kommentarer
Postat av: Carola

Oh vad gott de ser ut! Med bra inställning kommer man långt. Go Clara! Har du sett mitt inlägg om presenten jag fick av er förrästen?

2010-05-08 @ 13:51:03
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

FY FAN VA FRUKTANSVÄRT LÄSKIGT GOTT!



Välkommen att kika förbi min nya blogg: http://bloggande.ninaruthstrom.se

2010-05-08 @ 15:06:18
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback