-

Klagoinlägg....

2010-03-11 @ 08:55:16

Till en början, jag hatar att klaga! Men när det brister då brister det totalt, så håll i er!
Natten var skit, hade ont i ryggen och sov oroligt, drömde massor med sjuka saker och vaknade en miljard gånger. Mini vaknade när jag väl tyckte att jag hittat en skön ställning att somna om i och då var det inte så lätt att somna om. Sen kom Max in till oss, vet bara att det ännu var mörkt ute så det måste ha varit himla tidigt. Han i sin tur vaknade ett par gånger och skrek rätt ut i luften "mamma!" och sen somnade om.
   Dessutom var jag på vattengympan igår och jag är övertygad om att det är bra för mig men jag blir ju så förbannat bakis dagen efter. Så allt som allt så mår jag som en 90 årig som jobbat hela sitt liv och tycker att kroppen gjort sitt. Tur att jag ska träffa Lee med knoddar snart så man får lite positiv energi av att se en ytte-pytte bebis. Sen ska jag hem och sova, sova, sova.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback