-

Jesus, its the worlds ugliest child ever!

2010-03-27 @ 20:26:25
Ja vad vore livet utan barn. Barn är helt enkelt sjukt kul att ha, både för att barn är roliga och för att man gör roliga saker med barn. Ikväll efter maten stod det duplo på schemat. Johan bydde ett cirkuståg till djuren och jag låg på Max sängen brevid och vilade ryggen. Vi skojjade och skrattade och Max förstörde Johans mästerverk. Men även det tröttnade Max på och ville prata, pussa och mysa med bebisen i magen. Vi pratade om namn till bebisen och annat som hör bebisar till. Då slog det mig en sak vi var med om när Max var ganska liten och ville kolla om Johan kom ihåg samma sak och hans svar var just "Jesus, its the worlds ugliest child ever!", jag blev så snopen! Så olikt Johan att klämma ur sig något sånt om något annat barn, men nog hade han lite rätt i det men det säger jag inte högt... Nu njuter vi bara av att få avsluta denna lördag och alldeles strax ska vi stänga av tvn och alla andra elprylar för earth hour.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback