-

Åkt ambulans idag och fått redan på ett och annat.

2010-03-25 @ 21:09:30
Våran dag som var så himla bra vände fortare än vad vi kunnat ana! När Johan hade slutat skolan tog vi oss in på stan för att utföra lite ärenden, allt var som vanligt. Men så kom vi in i gallerian och mötte där Lee med lilla Oscar. Jag kände att jag började bli yr så jag sa att jag skulle hitta någonstans att sitta, det blev avlastningshyllan som finns i slutet av kassan till coop. Vi fortsatte prata och jag blev snabbt sämre, började svettas så kläderna rök fort sen frågade Lee och Johan om jag ville dricka något, jag visste inte vad jag ville men Johan försvann in i affären för att köpa något. Under tiden blev jag orolig för jag insåg att jag skulle svimma innan han skulle hinna tillbaka, men han kom precis när jag försvann i hans famn. Sen ringde tydligen Lee 112 ¨(1000 tack för hjälpen Lee) och drog vad som hänt. Jag vaknade till och försvann igen, jag minns i vilket fall inte hur länge jag var borta men jag minns att alla röster lät superkonstiga och sen blev det tyst, gång på gång. När jag väl vaknade till fick jag veta att ambulans var påväg. Jag upplevde hela situationen som otroligt pinsam, kändes som att alla tittade och inte blev det bättre av att ambulanskillarna kom, dom trodde att jag hade ont i huvudet (?), sen fick jag åka bår ut till bilen och sen bar det av till sjukhuset. Där fick vi åka direkt till förlossningen och göra en ctg kurva, det var svårt att få bebisen att ligga still men nog var den pigg alltid. Sen fick vi träffa doktor Hildur som gjorde en gynundersökning samt ett vanligt ultraljud, då fick vi veta mer om bebisen än vad vi väntat oss. Hihi!! Jag piggade på mig ganska fort och mår nu som innan karusellen förutom att jag har sammandragningar som gör ont och jag hoppas verkligen att dom vill gå tillbaka, annars ska vi åka ner igen.......

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men kära hjärtanes vilken tur att du mår braigen!! Du får ta det lugnt vännen...



KRAM KRAM!

2010-03-25 @ 22:04:04
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Hu vad läskigt! Skönt att du mår bättre nu :) Vet ni mer om bebisen? Som att Mini är en tjej/kille? :D Nu blev man nyfiken!

Var rädd om er! KRamar

2010-03-25 @ 22:15:27
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! jag är en nybliven ung mamma. Det är helt fantastiskt detta mammaliv. Killen har kolik så tungt är det men värt varje jobbiga stund. Vi klarar oss med ekonomin men håller inne så myclet vi kan. Min garderob är verkligen usel efter graviditeten, allt uttöjt och inget passar.

Märte att Nelly.se gjorde en tävling där man skulle designa en bikini och vinnaren får ett 10.000 kronors presentkort till nelly mm. Detta skulle vara helt underbart i min situation. Skulle bli överlycklig ifall ni röstar på min bikini, hoppas ni gillar den! Kram



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=dLoOrdMsIZ3nl7F4004pUGhT#bikiniGallery

2010-03-26 @ 05:58:57
URL: http://annikahelene.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Hej Kalkis! Vad läskigt det låter, skönt att ni mår bra nu - du och mini! Kram

2010-03-26 @ 08:38:08
URL: http://www.ebbiewear.se
Postat av: Annie L

Va blir det va blir det?? Nu blev man nyfiken..



Ta hand om dej nu!!

2010-03-26 @ 09:50:50
Postat av: Catti

Jag bara ryser.

Vad skönt att allt ä bra i alla fall

2010-03-26 @ 18:40:52
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback