-

Trevligt besök och en lugn natt.

2010-02-18 @ 09:33:17
Igår kom Kim och Selina till oss på middag. Det blev tacos och jisses så vi åt! Tom Max satt länge och pulade i sig det ena efter det andra. Det blev mycket prat om bebisar eftersom dom ska ha en månad + lite till före oss. Men för dom så blir det deras första. Så det blir trevligt med fler knoddar i Johans killgäng.
  Efter maten bakade jag en kladdkaka som vi smällde i oss.
När det väl var dags för att sova så fanns det en som inte kunde sova och det var jag.... Jag hade druckit coca cola till maten och det räcker för att hålla mig vaken. Men natten blev lugn och morgonen likaså, jag fick dra upp killarna för frukost och för att sparka igång hela dagen. Idag ska jag till min gamla sjukgymnast för att få tillstånd att börja på vattengympan för gravida, något jag ser fram emot massor. Och det fina är inte bara att jag får plaska och leka själv utan att den tiden kommer Johan och Max få för sig själva och det behöver dom utan mig.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback