-

Glöm inte TVn ikväll!!

2010-12-08 @ 20:55:52
Ikväll går andra filmen med Maria Wern på 4an och nog kan jag tycka att det inte är den bästa polisserie jag sett eller att det blir några grammis för skådespeleri MEN det är från våran vackra ö OCH jag, Johan och Max var med och spelade in en scen på Adelsgatan, då sitter Max i vagnen och vi möter några poliser som vi småpratar med och sen går vi vidare. Och det gjorde vi en halv dag därför känns det extra kul att jag har på känn att dom kommer klippa bort det. Men det gör ingen för vi fick känna oss som skådisar på riktigt för en dag eftersom dom stängde av gatan för oss och poliserna mitt under en sommardag och så fick vi ta tagningen om och om igen och kameran och dom andra killarna snackade om vinklar hit och vinklar dit. Man kan verkligen säga att vi lärde oss Kustnäras fönster utan och innan. :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nå fanns ni med? =)

2010-12-09 @ 06:35:57
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback