-

En ovälkommen dag.

2010-08-19 @ 08:07:01
Idag ska jag prata med en person för första gången på ett halvår och är inte något jag ser fram emot, för senast vi pratade blev vi riktiga ovänner. Men idag ska vi ge det en chans, en chans, mer tänker jag inte ge det.  Och jag hoppas på en och annan ursäkt. För är det några jag vill kunna träffa utan knussel så är det dennes barn som tråkigt nog hamnat i kläm av detta.... Men nu väntar ännu en dag där natten varit snudd på sömnlös för både mig, Johan och Hugo... Så det är tur att det står mysdag på schemat för dagen.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback