-

Vem skulle inte vilja gå i mina skor?

2010-04-09 @ 10:56:55
Här ligger jag och mår halvskit och tyckte att livet är allmänt bedrövligt. Men så slog det mig, hallå damen du har det hur bra som helst! Du har en sambo som älskar dig mest av allt och ställer alltid upp oavsett vad som gäller, du har en son som började dagen med att säga "ja älka di", det säger väl allt om honom, du bor i en precis lagom, du har föräldrar som alltid ställer upp och som du kan dela alla dina känslor med, du har precis allt som du behöver. Jag har vänner som är helt underbara och får mig att må bra. Och hur konstigt det än kan låta så har du en inneboende i din mage som totalt livnär sig på dig och som du en dag kommer få älska av hela ditt hjärta.

Så vem skulle inte vilja gå i mina skor?

Kommentarer
Postat av: Catti

När du säger det så, så låter det som du har det så bra det bara går.

Vad söt han är, Max.

kramkram

2010-04-09 @ 18:14:20
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback