-

Hela familjen fick sovmorgon!

2010-04-22 @ 11:13:48
Som vi längtat efter en sovmorgon, något som verkligen lyser med sin frånvaro i våran familj med en morgonpigg liten kille, men idag var det som att vinna på lotto vi sov hela högen till strax efter nio!! Sen var det slut på friden, Max skulle till dagis och Johan skulle plugga och jag.... jag.... jag skulle.... eh, jag skulle äta frukost. Vi lämnar det där. Jo just det, jag skulle ringa vårdcentralen för att förlänga min sjukskrivning!

Men nu sitter jag här i soffan och det är tur att jag inte gör så mycket annat för idag verkar förvärkarna vara på hugget, tur att jag ska hämta ut bricanylen idag. Hoppas att den hjälper mot den envisa hostan jag dras med för man måste springa på toa hela tiden för att inte läcka när tbc-hostan sätter fart.



Vi firar sovmorgonen med denna gamla goding, känn öset!!



Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback